Pierwsza wizyta w leczeniu niepłodności

Jak się umówić na wstępną wizytę?

Rejestracja

Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny (rekomendowany sposób rejestracji), a nasz konsultant oddzwoni i wspólnie wybierzecie Państwo najbardziej dogodny termin wizyty. Można również zadzwonić osobiście pod numer telefonu 32 783 73 00 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00 oraz w soboty od 8:00 do 13:00).

Rejestracja Angelius Szpital Provita

Na dwa dni przed planowaną wizytą wstępną, nasz konsultant zadzwoni w celu potwierdzenia wizyty. W przypadku chęci jej odwołania prosimy skontaktować się z nami telefonicznie.

Biuro Obsługi Pacjenta

Więcej informacji na temat rejestracji wizyty oraz kwestionariusz osobowy niezbędny do założenia kartoteki w naszym ośrodku znajdą Państwo na stronie Biura Obsługi Pacjenta.

Warunki leczenia niepłodności dla samotnych kobiet

Klinika Leczenia Niepłodności Angelius Provita dopuszcza do programów wspomaganego rozrodu kobiety samotne. Warunkiem jest skorzystanie z banku nasienia i zapłodnienie nasieniem anonimowego dawcy. Kobieta nie może wskazać dawcy. Dawca musi być anonimowy.

Pacjenci dojeżdżający z większych odległości

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania i potrzebują więcej informacji lub pomocy w zorganizowaniu pobytu oraz transportu do naszego ośrodka, prosimy o poinformowanie o tym naszych konsultantów telefonicznych. Zapewnimy kompleksową obsługę oraz dogodne warunki pobytu. W niedalekiej odległości od naszego ośrodka znajdują się wysokiej jakości hotele oraz ośrodki wypoczynkowe.

Wstępna wizyta krok po kroku

Przygotowania do wizyty

Jeżeli posiadają Państwo własną dokumentację medyczną związaną z leczeniem niepłodności, prosimy o przygotowanie jej do wglądu podczas pierwszej wizyty.

Przed wizytą

Prosimy o przybycie 15 minut przed zaplanowaną godziną wizyty. Jest to niezbędne do założenia kartoteki Pacjenta (w przypadku par kartoteka zakładana jest osobno dla kobiety i jej partnera). Godziny wizyt są godzinami planowanymi, jednakże ze względu na specyfikę organizacyjną leczenia niepłodności (czasami wizyty uzależnione są od cyklu miesiaczkowego i organizowane z dnia na dzień), niekiedy występuje skumulowanie Pacjentów, których trzeba skonsultować w danym dniu. Może to skutkować wydłużeniem czasu oczekiwania na wizytę. Czas ten nie powinien jednak przekroczyć 45 minut.

W Biurze Obsługi Pacjenta po założeniu kartoteki medycznej otrzymają Państwo wydruk z numerem wizyty. Specjalny komputerowy system kolejkowy poprzez wyświetlenie numeru wizyty na monitorze, wywołuje Pacjentów z poczekalni do gabinetu lekarskiego. Dzięki temu w naszym ośrodku zachowana jest całkowita anonimować wszystkich Pacjentów.

Podczas wizyty

W trakcie wizyty lekarz zbiera informacje potrzebne do zaplanowania leczenia oraz przeprowadza niezbędne badania. Badanie ginekologiczne i ultrasonograficzne odbywa się w wydzielonej strefie gabinetu. Partner może być obecny podczas badania. W celu uzyskania pełniejszej wiedzy na temat konkretnych przypadków lekarz może zlecić dodatkowe badania lub procedury diagnostyczne.

Po wizycie

Po wizycie prosimy o podejście do Biura Obsługi Pacjenta w celu rozliczenia płatności. Akceptujemy płatności gotówką i przelewem. W przypadku kwot do 300 zł prosimy o przygotowanie gotówki. Płatności powyżej 300 zł mogą zostać uregulowane przelewem bankowym na podstawie wystawionego rachunku.

Koszty leczenia

Decyzję o tym jaki rodzaj konsultacji został przeprowadzony podejmuje lekarz. Koszty badań diagnostycznych i procedur wynikają z pozycji cennika. Pełny cennik dostępny jest w Biurze Obsługi Pacjenta.

Lista najczęściej zadawanych pytań przez Pacjentki znajduje się tutaj.

Cennik konsultacji i zabiegów w leczeniu niepłodności znajduje się tutaj.

Kontakt w sprawie wizyty

Telefon 32 783 73 00

poniedziałek – piątek 8:00 – 21:00

sobota 8:00 – 13:00

Telefon formularz

Refundacja in vitro