Pierwsza wizyta w leczeniu niepłodności
Strona główna » Informacje dla pacjenta » Ważne informacje » Pierwsza wizyta w leczeniu niepłodności
W celu umówienia konsultacji prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego, Nasz pracownik zadzwoni do Państwa, aby wspólnie uzgodnić dogodny termin wizyty.
Można również zadzwonić pod nr tel: 32 783-73-00 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-21 oraz w soboty 8-13.
Pacjenci dojeżdżający z większych odległości
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania i potrzebują więcej informacji lub pomocy w zorganizowaniu pobytu oraz transportu do naszego ośrodka, prosimy o poinformowanie o tym naszych konsultantów telefonicznych. Zapewnimy kompleksową obsługę oraz dogodne warunki pobytu.
Najlepiej umówić wizytę zaraz po miesiączce, aby lekarz miał możliwość wykonania potrzebnych badań. Nie jest to jednak wymóg. Dla najskuteczniejszego leczenia oraz jak najszybszej i precyzyjnej diagnostyki powinni Państwo pojawić się na wizycie razem i zabrać ze sobą pełną dokumentację medyczną, jeśli takowa już istnieje oraz wszystkie wyniki badań, nawet jeżeli wydają się nieistotne.
W dniu poprzedzającym wizytę Nasi pracownicy dzwonią z potwierdzeniem powyższego terminu. Na pierwszą wizytę należy zgłosić się 20 min wcześniej z dowodem osobistym bądź innym dokumentem ze zdjęciem (pozwoli to na sprawne założenie kartoteki i zminimalizowanie wymaganych formalności). W kartotece można upoważnić dowolną osobę do odbioru wyników badań bądź dokumentacji medycznej, konieczne do tego będzie podanie imienia, nazwiska, numeru pesel oraz numeru telefonu osoby upoważnianej.
Przygotowanie do wizyty
Jeżeli posiadają Państwo własną dokumentację medyczną związaną z leczeniem niepłodności, prosimy o przygotowanie jej do wglądu podczas pierwszej wizyty.
Przed wizytą
Prosimy o przybycie 15 minut przed zaplanowaną godziną wizyty. Jest to niezbędne do założenia kartoteki Pacjenta (w przypadku par kartoteka zakładana jest osobno dla kobiety i jej partnera). Godziny wizyt są godzinami planowanymi, jednakże ze względu na specyfikę organizacyjną leczenia niepłodności (czasami wizyty uzależnione są od cyklu miesiączkowego i organizowane z dnia na dzień), niekiedy występuje skumulowanie Pacjentów, których trzeba skonsultować w danym dniu. Może to skutkować wydłużeniem czasu oczekiwania na wizytę. Czas ten nie powinien jednak przekroczyć 45 minut.
W Biurze Obsługi Pacjenta po założeniu kartoteki medycznej otrzymają Państwo wydruk z numerem wizyty. Specjalny komputerowy system kolejkowy poprzez wyświetlenie numeru wizyty na monitorze, wywołuje Pacjentów z poczekalni do gabinetu lekarskiego. Dzięki temu w naszym ośrodku zachowana jest całkowita anonimowość wszystkich Pacjentów.
Podczas wizyty
W trakcie wizyty lekarz zbiera informacje potrzebne do zaplanowania leczenia oraz przeprowadza niezbędne badania. Badanie ginekologiczne i ultrasonograficzne odbywa się w wydzielonej strefie gabinetu. Partner może być obecny podczas badania. W celu uzyskania pełniejszej wiedzy na temat konkretnych przypadków lekarz może zlecić dodatkowe badania lub procedury diagnostyczne.
Wszelkie należności w Naszym ośrodku regulujemy po wykonanej usłudze medycznej bezpośrednio w Biurze Obsługi Pacjenta. Płatności można dokonać gotówką lub przelewem. Przelew powinien być wykonany w ciągu dwóch dni od momentu wystawienia faktury.
Wszystkie wyniki badań należy odbierać osobiście w godzinach pracy Centrum Medycznego lub mogą być wydane osobie trzeciej po wcześniejszym upoważnieniu jej.
Przy odbiorze należy okazać dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem. W przypadku płatności przelewowej wynik będzie wydany po okazaniu potwierdzenia dokonania transakcji (istnieje możliwość wydrukowania potwierdzenia na miejscu w Biurze Obsługi Pacjenta).
Telefonicznie można uzyskać jedynie informację, czy wynik jest już do odbioru.
Zgłoszenia o wydanie zaświadczeń są przyjmowane osobiście bądź telefonicznie.
Termin realizacji zaświadczenia w naszym ośrodku to 7 dni roboczych.
Możliwy jest odbiór osobisty lub jak w przypadku wyników badań, może odebrać je osoba upoważniona w dokumentacji.
W celu uzyskania kserokopii dokumentacji medycznej należy zgłosić ten fakt w Biurze Obsługi Pacjenta telefonicznie lub osobiście.
Termin realizacji wynosi 7 dni roboczych i jest płatny w rejestracji 0,60zł za stronę.
Możliwy jest odbiór osobisty lub jak poprzednich przypadkach przez osobę upoważnioną.
Odbiór dokumentacji odbywa się po okazaniu dowodu osobistego, bądź innego dokumentu ze zdjęciem.
Na życzenie pacjenta istnieje możliwość wysyłki dokumentów (recepta, druk ZLA, zaświadczenie) pocztą tradycyjną i elektroniczną. Koszt wysyłki dokumentów pocztą tradycyjną wynosi 5zł.
Nie wysyłamy wyników badań, ani dokumentacji medycznej.
Reklamację można zgłaszać osobiście lub telefonicznie. Zgłaszając ją osobiście pracownik Biura Obsługi Pacjenta zobowiązany jest do wydania specjalnego protokołu reklamacji, który Pacjent wypełnia osobiście. Wypełniony protokół jest przekazywany kierownikowi Biura Obsługi Pacjenta.
Warunkiem obligatoryjnym przyjęcia reklamacji za usługę medyczną jest przedłożenie paragonu. Termin rozpatrywania wniosku wynosi nie mniej niż 7 dni roboczych. O decyzji informuje telefonicznie kierownik Biura Obsługi Pacjenta.
Przewiń do góry